ozgei Ayshhe merhaba ben de tamamen aynı durumdayım, siz ne yaptınız acaba tedavi icin ne kullandınız, cok korkuyorum
Gul_mom Dlktpl benim de aynı genler heterozigot bir sorun oldu mu gebelikte ? Bana da aspirin verdi sadece doktor
Minnakkurabiyeveannesi27 Dlktpl canım bende de 3 tane gende görüldü pıhtılaşma ama doktor bana gerek yok diyor sen kaç haftaliksin birde ne zaman baslaidn kullanmaya