Ayshhe valla şikayetine göre değişir biz fazla olarak görebiliriz ama belkide değildir eğer doktoruna güvenemediysen iyi bir doktora geç kalmadan gitmeni tavsiye ederim önemli bir konu yani bende ilk aylarımda çok ilaç lar kullandım günde kaçtanee bebeğe zararlı mı acaba bukadar derken iyili doktoruma güvenmişim diyorum şimdi herşeyimiz şükür çok iyi dikkat etmelisin her konuda