Ayshhe başıma geldı bn anlamadm neyden oldgmu ıkıli tarama testne gttım hersym normldı hersy gzl dedı sewıne sewıne gedlm ılaca dewm etcm mı dedım dogum yaklasna kadr dedı saat gce 4de kanamam oldu ılacını lekelenmen btnce tekrar yut dedler yuttum tekrar kanmam oldu 😣bundan kaynaklı dedım deıl dedıler bna ama suan ıcme dedıler knama alanım buyumüş tekrar kanamm olnca cok korkuyorum suan dıkkat edn bnde snra pı post acmam lazm byle yaşayna varmı cok merk edyorum