Bus_ak18 Edanurrr canım benim afedersn içe boşalma oluyo. O yüzden niye olmuyo diye karamsarım. Ben ilk günden bu yana yumurtlama günümü denk getiremiyoruz kesin diyodum. Bakalım bu test sayesinde hangi gün yumurtluyomuşıim öğrencez😒
Bsrkoc A_C_04 2 ay kullandım canım çok memnundum ve hamile kaldım 👍🏻 Allah hayırlı zamanda nasip etsin
edaaedaa33 Bus_ak18 cnm bnde ilk ovulasyonla hamile kaldm adetin btnce hemn basla ıkı tane cıft kıpkırmzı cızgı gorunce ilişkye basla 4 gün peşpeşe dewm et ilşki konsnda bu arada testlerı yapmaya dewm et o 4 gün boyunca sonra bırak bn oyle yapmştm
Bus_ak18 edaaedaa33 Adetin kaç gün sürüyo ve kaçıncı gün çift kırmızı gördün canım? Test siparis verdim 3 gün oldu hala gelmedi aksilik buya😭🤷♀️ bugun adetim biteli 2 gün oldu yani 9. Gün 😒
Bus_ak18 Adetin kaç gün sürüyo ve kaçıncı gün çift kırmızı gördün canım? Test siparis verdim 3 gün oldu hala gelmedi aksilik buya😭🤷♀️ bugun adetim biteli 2 gün oldu yani 9. Gün 😒
edaaedaa33 Bus_ak18 adetim 28 günde bir oluyo 6 gün sürdu hemen basladm btince testlere 8. Gün çift cizgi gordum ertesi gün cizgi silikkeşmeye basladı birgün yumırtlamam oldu ama ben peşpeşe 4 gün ilişki degrlndrdm sonra bırktm ztn test yapmayı
Bus_ak18 Minikmucizem_ herkese sordum sizede sorim ozaman🙈 kaçıncı gün kullanmaya başladınız ve kaçıncı gün çift kırmızı gördünüz.
Minikmucizem_ Bus_ak18 adet bitti bi hafta sonra duzenli olarak hergun yaptim. 12. Gun koyulasmaya basladi 15. Gun en koyu halini aldi
Bus_ak18 A_C_04 gelmedi valla canım ya.. n11 den siparis verdim gözüm yolda kaldı normalde ertesi günü geliyo demişler ama halâ haber yok😭