@Bus_ak18 sana tavsiyem ben 40lı filan bi paket sipariş etmiştim çok olduğu için de yumurtlama günüm olmadığını bildiğim halde yapmaya başlamıştım ve hepsinin fotoğrafını çekmiştim her gün bir önceki ile çizginin rengini karşılaştırıyordum. Zaten yavaş yavaş koyulaşıyor o çizgi. 2 gün peşpeşe en belirgin olan günleri değerlendirirsen güzel sonuç alırsın.. yarım saat kalkmamıştım bi de ben. Çok rahattım ama acele etmiyodum eşim çok istyodu ama ben olmazsa diğer ay kafasındaydım o rahatlık da etkili oldu diyebilirim. Haziran ayındaki adet günümden 2 gün önce ultra erken gebelik testi yaptığımda negatif çıkmıştı ben bi dahaki ay inşallah diyodum eşim hemen bi sorun mu var neden olmuyo demeye başlamıştı. Adet günüm 3.gün geciktiğinde tekrar test yaptım niye olmuyorum diye o zaman pozitif çıkmıştı hemen acile gidip kan vermiştim