Kevser99 Aslima Allah korusun bir sorun çıksa onun psikolojisiyle geçecek bütün hamilelik ki zAten kimse %100 kesinlik. Veremez
Busraklc01 7+2 yiz benimde çok fazla kasık ağrım ve halsizliğim var. Hiç bişey yiyemiyorum. Genelde herkes normal diyor bakalım geçer inşallah 😇
Duyguaydin81 Polat2706 ayy benimde böyle 5+5 im kasıklarım sanki adet olcakmışım gibi ağrıyor sonra geçiyor 1-2 saat sonra tekrar başlıyor ama sanırım rahmimiz genişliyormuş ondanmış
Pembislikz nursedahatira merabalar bende 4+5 haftalık benmde çok yeni ☺️ 2 sene bekledim bende ilk hamileliğim keseyi nasipse haftaya belki görebiliriz dpktorum öyle dedi
nursedahatira 4-5 haftalıkken karnınız çok şişti mi? Bebek değil de böyle bi gergin patlıycakmışım gibi hissediyorum. Nefes almaya yerim olmuyo yemek yeyince