BabyLover Memetelaa 5 haftaligim midem karışık tatlı aramıyorum ekşi olan her şey güzel geliyor şimdiden 😍😍😍
nursedahatira Kasık kısmımda da ara ara ağrılar oluyor. Randevu tarihini iple çekiyorum. Günler geçmiyor sanki 😊
Pembislikz Bende öyle kasık ve bel agrılarım var ekşi bende daha çok yiyorum persembe gelsin biran önce heyecanla bekliyorum 🥰🥰
Defdef Polat2706 bende de olmuştu canım ilk haftalarda olurmuş doğdu 8 aylık oldu bile korkma bişey olmaz
Sedley 5+4 bizde ilk hamileliğim benimde kasıklarımda ağrı oluyor o zaman uzanıp dinlenmeyi tercih ediyorum. Çok halsizlik var sofra toplarken bile mutfağa gidip gelene kadar yoruluyorum sizde de oluyor mu böyle 👼🏻🤗
nursedahatira Sedley aynen canım ben bide progesteron hormonu kullanıyorum bebek iyi tutunsun diye herhalde. Çok halsizlik uykusuzluk yapıyor. Tansiyonunu ve açlık kan şekerini ölçtür canım benim ikisi de çok düşük çıktı
Sedley nursedahatira Açlık kan şekerimi hamile olmadan ölçtürmüştüm normaldi o zaman ama şuan değişir mi bilmiyorum. Hamilelikten sonra tiroit çıktı bende onun için ilaç yazdı doktor bide folik asit kullanıyorum. Tiroit çok önemliymiş hamilelikte dikkat etmek lazım benimde ilaçla düzelir inşallah 🙏🏻🙏🏻
senemyavas Polat2706 13.haftanın içindeyim 10a kadar çok siddetli ağrım oluyordu 3 haftadır iyiydik şimdi birkaç gündür benimde ağrıyor tekrar
Polat2706 senemyavas inşallah sağlıkla kucağımıza alalım da canım ağrılara razıyız mecbur Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻🙏😂
tugce67-67 Polat2706 benimde olmuştu aynı şekil ağrılar.11 oldum arada bir oluyor ama 7-8 de geçmişti heralde çok olmadı en azından