Polat2706 Ezgitpc canım ben 4+3 üm cuma gününden beri var ara ara artıyor kasık ve rahimde batma yapıyor aynı regl ağrısının 2.Günü gibi
Aslima Prensannesiiiii bende onu bekliyorum 11+4 um 4 5 gün sonra randevum . Bugün gittiğinde doktor neler yaptı neler istedi yazarmisin
Mavimsi45 Polat2706 bende 11 haftalık hamileyim, özellikle adet dönemim geldiginde karin agrim oluyor benim iyi dusun stres yapma canim 🙏
Kevser99 Aslima benim ki kötü geçiyor yemek yiyemiyorum sizinki nasıl 🤗 hayırlısıyla kucağımıza almak nasip olur inşallah 11-14 haftalar arası ikili test için çağırdı doktorum ama ben yaptırmak istemiyorum
Aslima Kevser99 benimde bi iyi bi kötü belli olmuyor . Bazen belim karnım ağrıyor midem bazen bulanıyor. Bi değişik . Benide çağırdı test için ama Bend e kararsizim. Yaptirsam mi yaptirmasam mi. Allahım hayırlısıyla sağlıkla kucagimiza almayi nasip etsin
Kevser99 Aslima Allah korusun bir sorun çıksa onun psikolojisiyle geçecek bütün hamilelik ki zAten kimse %100 kesinlik. Veremez