hulya_1919 [silindi] sen benden 3 hafta öndesin canim :) bakalım benimki ne olacak içimden geçen kız ama sağlıklı olsunda
Adige09 Kaan Türkçe degil Moğolcadir aslında XHan dır okunuşu gırtlaktan.Kağan Türkçedir hükümdar anlamlarına gelir.Ben cok araştırdım sonuc itibariyle oğlumun adini OĞUZ KAĞAN koyucam Allah nasip ederse 😍
Melikekpln hulya_1919 evet :) bide babamiz tarihi daha cok seviyor hemde söğütte yaşıyoruz asil yakisiir isim olsun dedi
Zeyzey90 hulya_1919 Benim kardeşimin adı Kağan. Şu Ğ yüzünden okul hayatında falan zorlandı adı hep yanlış yazıldı. İsmin doğru yazılışı aslında kaan değil aslında ğ ile yazılır ama işte😄
hulya_1919 Zeyzey90 bende o yüzden istemiyorum bide cok Kağan var etrafımda vazgectim o yüzden Metehan daha yakın şuan