hulya_1919 Sedamurat kaan çoğunlukta ama benim Metehan hoşuma gidiyo kaan ismi cok koyuluyo diye canim sanırım Metehan olucak
Sedamurat hulya_1919 metehan da çok güzel kuzum sen ne koymak istersen onu koy eminim en güzel isimleri alır yavrularınız banada ve isteyen herkese nasip olması dileği ile 🥰🤲🏻🌸
hulya_1919 Zeys bencede 😍 ama Herkez Kağan yazmış çok tutulduğu için istemiyorum o yüzden Herkez koyuyo
[silindi] hulya_1919 yaa cinsiyet ögrendinmi canım benimkide erkekmiş bende kuzey dusunuyorum metehan guzel bizim fikirlerimizin arasindada vardi 😊💕
hulya_1919 [silindi] canim erkeğe benziyo dedi daha belli değil kız olursa ecede erkek olursa kararsızım ☺️☺️ Senin kaçıncı hafta
[silindi] hulya_1919 ben 15 haftaligim canım hic gostermedi bu zamana kadar pazartesi ogrendik sonunda 🙈
MehtapSevim hulya_1919 benim annem hiç Kağan diyemez ya yumuşak ğ ile söyler 😂😂 Metehan daha iyi bence söyleniş açısından
hulya_1919 MehtapSevim bencede Metehan daha güzel 😍 bakalım hala düşünüoz kesin erkek değil ztn benzıo dedi
hulya_1919 [silindi] sen benden 3 hafta öndesin canim :) bakalım benimki ne olacak içimden geçen kız ama sağlıklı olsunda