hulya_1919 öğretmen olarak yorumum😬 Kağan çok yanlış yazılan bir isim. Kaan mı Kağan mı diye çocuk hep okulda belirtmek zorunda kalıyor ğ li ya da ğ siz diye. Ayrıca teknoloji çağındayız bir mail adresi almak bile zor Türkçe karakter olduğu için adında ki ileride yurtdışında okuyacak yaşayacak çalışacak olursa zorlanır. Ben bu kriterlerde isim seçtim kızıma naçizane😬