Ben evlendikten sonra bulunduğum ile almamıştım kaydımı doktorumu da dikkate alıp yaptırmadım tetanoz aşımı ama sonra ısrarla yaptırmamı söyledi doktor, 31.haftamda gittim bir sıkıntı olmaz dediler ve yaptılar 4hafta sonraya randevu verdiler 2.doz için doktorumun kızdığı tek şey bu oldu ben yaptırdım geç de olsa yptırın vardır bir bildikleri. Bu arada bende hiçbir sıkıntı, şişlik ağrı, ateş vs olmadı korkmayın herkeste sıkıntı olacak diye bişey yok.