Funda16 tamam doğru ama. Bulunduğu yere bağlı birazdan benim oturduğum yerde imkanı yok atamazlar ben geldim geleli sağlık ocağı belli değildi inanması güç ama 4 senenin sonunda hamileyim diye kaydımı yakınımdakine aldırıyım dedim de anc öyle aldırdım ordan bile aramadılae ben gitmeden o yüzden doktorunuz bahsetmedimi diyorum ya en iyisi doktorun belirtmesi sağlık ocaklarına fazla güven olmuyor bu durumda