gzmuygn O emaneti gönderen Rabbim, biz her zaman dua edip Ona emanet edersek hiç bir şey olmaz inşaAllah, özellikle hamilelikte teslimiyette olmalı ki stres olmasın bebeğe de yansımasın 🤗 ben hayatımda genel anlamda şifa bulmak için haramdan veya bir yeri şifalandıracağım derken başka bir yeri bozan riski olan şeylerden uzak durmaya niyet ettim. Çok şükür ilaçsız tedavisiz sağlıklı bir gebeliğim var (ki doktorlara kalsa hamile olmam zordu 🙂), buradaki bütün anneler için de duam budur, sağlıkla yavrularına kavuşmaları. Tahlil yapılmadan incelemeden her tip insana aynı ilaçlar veriliyor, ben 5kg portakalı bir oturuşta yiyebilirim ama belki siz yedikçe fenalaşacaksınız mesela. Bu mantıkta ve riskleri olan şeyleri düşünürseniz daha iyi anlarsınız ne demek istediğimi ☺️