Zeynep_1 alttan neden bana bakmadı acaba bendede varsa açıklık. Bunun bi belirtisi oluyor mu canım. Başı kanala yerleşmiş demişti 30.haftamda bu bni cok korkuttu ama böle olabileceğini söyledi ilk gebeliklerde rastlıyoruz ddi extra korkmamızı gerektircek bişey yok ddi ama bn sanki erken doğum olcakmış gbi düşünceleri kafamdan atamıyorum