tde_kubra sakina uzulme bende 35 haftada dogum yaptim dogum yapali 3 gun oldu bugun bebgim 2180 gr kuvezde hatta sarılık var mavi isik tedavisi gördü dün hergun hastaneye gidiyorum ya süt sagip birakip geliyorum yada emzirmeye çalışıyorum ama emmiyo uyuyo gogusumde o yüzden sakina üzülme RABBİM bu imtihanida hayırlı gecmemizi nasp etsin