İnşallah en kısa zamanda bebeğinizi kucağınıza alırsınız 🤲🏼 Ama kilosu çok çokta düşük değilmiş o yüzden büyük ihtimalle çok ayrı kalmazsınız. Tabi dualarımda bu yönde 🥰 sağlıklı olsunlar yavrularımız yeterki. Sizde moralinizi yüksek tutmaya çalışınki sütünüzde bol olsun. Hem emin olun bebeğinizde bunu hisseder 😍 bende reyapa diyorum sezeryan yapmışsınız. Nasıl peki memnun kaldınız mı ? Bilgilendirirmisiniz biraz ?