Herkes en mükemmel anne bi bu arkadaş tü kaka hadi liçnleyelim. Kimse kimsenin evladını kendisinden fazla düşünemez bunu bi anlayalım kabul edelim. O bi taneyide bırakabilirsiniz çok zor değil tamamen sizin elinizde ama Postu açan arkadaş sizde sorum şu siz bu postu neden açtınız. Sigarayı bırakmaya çalışıyorum nasıl bırakabilirim diye de sormamışsınız bunu yazarken linç yiyicenizi bilmeniz gerekirdi