Halimeciftci İçen herkes bırakmanın oldukça zor olduğunu söylüyor, doğrudur, ben hiç kullanmadım ama her türlü zararlı sigara. Hani “doktordan izinli içtim” diyenler oluyor misal, öyle de zararlı böyle de zararlı... Birilerinin size “bir taneden bir şey olmaz” demesi durumu değiştirmez, bu bir gerçek. En azından bir kaç ay daha ne yapın ne edin dişinizi sıkın derim ben, çünkü sigara ciddi bir konu ve henüz dünyaya bile gelmemiş minicik canlar taşıyoruz.