Halimeciftci
Selam canım, sigara çok hassas bir konu bende hamile kaldığım zaman günde bir paket sigara içen biriydim, gebelik testinde çift çizgiyi gördüğüm an kestim sigarayı inanamazsin , ki ben çok iradesiz biriyimdir. Sigara ve alkol bebek için en en en en en zararlı iki şey, şu an 8 aylık hamileyim hiç icmedim ki mide bulantimda öle çok olmadı yani, arada canım sigara çekiyor, kırmızı şarap çekiyor ama içmiyorum aklıma geldiği an başka şeyle hemen ilgileniyorum, ve doğurduktan sorna da başlamayı düşünmüyorum sigaraya inşallah🙏 çok zor bı durum bu bizzat ben yaşadım, ama bebeğinin saf oksijene ihtiyaci var, nefes çalışmama ihtiyacı var ama günde bir kerecik bile olsa hayata tutunmaya çalışan yavruyu nikotin ve zifire maruz bırakmak çok ama çok kötü birşey, yanımda sigara içilmesine bile izin vermiyorum ben yine etkileniyor bebek. Sigara fikri aklına gelince başka şeylerle ilgilen derim yogaya başka ben öyle yaptım süper nefes çalışması oluyor hem doğuma hazırlıyor. 🌿🌿🌿 Umarım biran önce kurtulursun bu illetten en azından bu döneminde bebeğin için uzak dur 🚭