Jear Buketzeyno Benimde ocak 3 te dogumum.Hepimiz bebislerimizi saglikla,sıhhatle,vaktinde saatinde kucagimiza alalim insallah🙏🙏❤
Denizincani Buketzeyno Amin cnm bi erken gelecek diyorum bi bekletecek diyorum bakalm bizi psrmaginda oynatiyorlar
Buketzeyno Denizincani küçücük bişeyler ama demi onlar sağlıklı olsun da biz biraz daha dişimizi sıkarız 🤗
Semanurakyel Buketzeyno bizimde 15 ocak ama Bende sanki yılbaşında doğuracakmısım gibi hissediyorum 😂