Buketzeyno Smyye-25 yok üzülme hiç benim arkadaşımın da iki hafta gerideydi şimdi maşallah ilerledi olumsuz düşünmeyin hiç belli olmaz
Smyye-25 Buketzeyno dusunmemeye calısıyorum ne varsa yıyorum cocuk beslrnsın dye olmuyo bn bıraz balık etkıydım hamılelıkten once bna dıyolr senn buhcenı gorende bsy dogurcak sanır fln hpten morelımı bozuyolr
Buketzeyno Kayraruzgarbenim ikinci bebeğim ama ilk doğumum olucak nasip olursa iki aylıkken ikimizlerimi kaybettim bende çok heyecanlıyım Allahım sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin canım 🤩🙏
Buketzeyno Smyye-25 yok kimsenin dediğine kulak asma pekmezle cevizi karıştır ye çok faydası var canım
CansuDRY Buketzeyno Tahmini doğum tarihimiz 13 Ocak. Benim bebek haftalardır kanala yerleşmiş durumda. Doktor erken gelebilir, dedi. Benim içimdeki ses de 40'ı göreceğiz, diyor.😂 Hayırlı zamanda gelsinler inşallah.🤲
Buketzeyno CansuDRY hadi inşallah canım nedense bir iki hafta önce gelicek gibime geliyo benim de herkes aynı duygu içinde 🤩
Fikret_kayra Buketzeyno ben daha gün almadim üç gün sonra kontrolüm o zaman verir sanırım gününü ama zorunlu sezeryan olacak zaten 15-20 si gibi 38 haftalikken olur büyük ihtimalle..
Boncukannesi Buketzeyno aynen aynen benimde 10 ocak sanki yılbaşında doğacak gibi hissediyorum 🤭 heyecan basmaya başladı iyice
Gulfem07 Pisi Allah göstermesin inşallah çıkarsınız ben 1 gün yattım serumlardan her yerim sisti agridi mahvoldum.Daha uzun süre yatanlara Allah sabır versin ben şimdiden 2 gün nasıl yatacam onu düşünüyorum sezaryen istiyorum o yüzden bakalım ne olur.
Gulfem07 Buketzeyno benim aralık 31 tam 37 haftalik oluyor ocağa bi gelsek diyorum sürekli başını o kadar aşağıda hissediyorum ki sanki kanala girmiş gibi sezaryen istiyorum Allah nasip ederse benimkide 1 ocakta olacakmış gibi his var içimde 1 haftada önde.
Dilaraatac Zorunlu sezeryan 7ocak🙈🙈 bebişkom biraz iri kafası çok çok önde dr riske giremem deyip günü tutuşturdu elime ha bu aralarda normal doğum yaparsan ne ala diyerek 🥺 daha 34+5im bi bitseydi şu hafta 😩
Denizincani Buketzeyno bende pasami 12 sinde bekliyorum ama yalanci sancilar kasilmalar yasiyorum dahs erken gelecek diye tahmin ediyorum bakalim hayrlsi 🤷