Gulfem07 Pisi 🙁aceleci demek ki ne kadar durdururlarsa durdursunlar malesef bebek istediği zaman geliyor
Gulfem07 Pisi uzulmeyin hayirlisi olsun her zaman için. Inşallah sağlıkla doğar diyelim doğduğu anda da emer inşallah kendini çabuk toparliyormus bebekler üzülürseniz süt olmaz faydanız da olmaz bebeğe iyi dusunelim😊
Buketzeyno Denizincani küçücük bişeyler ama demi onlar sağlıklı olsun da biz biraz daha dişimizi sıkarız 🤗
Zzynpp Buketzeyno 34 oldum hala doktorum Doğum ile ilgili birşey demiyor gebelik tansiyonu var büyük ihtimalle sezaryan olucak normal doğum olursa da tansiyon sıkıntısı olur diye korkuyorum kafam karma karışık
Basak88 37+5 olduk bugün, oğlum 3300 , doğum tarihi 2 Ocak şuana kadar hiç ağrım ya da kasilmam olmadı, ilk gebeliğim bekliyoruz bizde hayırlısıyla sağlıcakla gelsinler de 🤲🏻🙂
Gulfem07 Basak88 ne güzel ya kasılma falan yok benim ta 28 de başladı çok yordu beni hazır kasiliyorken normal doğursam mi bile diyorum ama sonradan alttan da kesiyorlar üstten de mantığıyla yaklaştım alttan olacağına üstten olsun dedim :)
Minica_Eylul omerinannesi01 35 bitmek üzere.. Zorunlu olunca malum 39.haftada oluyor genelde.. Sen kaç haftaliksin??
Gonca3462 Buketzeyno ya benimde 25 ocak ama hep erken gelecek hissi bendede var acaba forumda erken doğumları okuduğum için mi bilemedim 🙈🤷♀️
kimsebilmesindiye Son 30 benimde ama hergoren karnimin inmis oldugunu soyluyor. Ufaktan yalanci dogum kasilmalarimda basladi. Hayirlisi bakalaim