1figen Buketzeyno sanırım aynı haftadayız 36+2 🤗 bana doktorum bebek doğum.kanalina girmiş dedi bakalım inşallah ocak 2020 yi bekleriz 😉
Buketzeyno 1figen aynen canım aynı haftadayız benim ki durmuyo hiç ağırlarım başladı gece uykum yok zaten hiç heyecanla bekliyorum bende ☺️
Aynurnaz bizimde 3 ocak suan 37+3 uz ama erken gelecek sanirim sancilarim cikiyor nstde cati muayenesi oldum aciklik gözüküyor bas baski yapıyormuş bakalim beklemedeyiz saglicakla gelsinler inşallah Hepimize kolay dogumlar diliyorum 💙
Pisi Bebisim_1208 36 yı tamamlasa bende normal doğururum benim daha 35 tamamlanmadı yani nerdeyse 1 haftadan fazla var 36 yı tamamlamama.
Umut200120 Buketzeyno benim de 26 ocak ama doktor 6 ocak diyor da bakalım benimde içime erken gelecekmiş gibi geliyor çünkü gelişimi filan 3 hafta önden gidiyor
Buketzeyno Betulyavuz sabırsızlanıyoruz demi zaman yaklaştıkça Allahım bir avaz da kurtarsın hepimizi 🙏
Kayraruzgar Buketzeyno bizde 33 olduk bugün cuma günü doktora gidecegiz keşke tarih verse bizede artık çok heycanlıyım 😌😌😌 (sezeryan olacağım)
Buketzeyno Umut200120 inşallah hepimizin istediği o bizde sağlıklı şekilde kucağımıza alalım yavrularımızı 🙏
Buketzeyno Sibel1991 aa sizin de mi kız benim de kızım olucak nasip olursa, ee onların keyfini beklicez artık annesi ☺️
Smyye-25 Bnmde 14ocak gorunuyo en son Allah nasıp ederse 100gram haftaaına göre gerı gorunuyo bebegımı besleyemıyorım dıye cok üzülüyorum
Buketzeyno Smyye-25 yok üzülme hiç benim arkadaşımın da iki hafta gerideydi şimdi maşallah ilerledi olumsuz düşünmeyin hiç belli olmaz
Buketzeyno Arin42 bizim bebişlerin keyfisini bekliyoruz bakalım sağlıklı şekilde olsun ama zaman da çabuk geçsin 🤩