Buketzeyno benimde 6 ocak bugün 37 olduk ocakta doğum olsun istiyorum erken gelecek diye korkuyorum cumartesi günü muayenem vardı doktor artık gelsin diye uğraşcaz ddi çömelme hareketi yapmamı ve merdiven inip çıkmamı söyledi bebek ne zaman gelmek isterse o zaman gelecek ddi ve ocağa kalmadan gelsin istiyor gibi konuştu bakalım kızım ne zaman gelmek isteyecek 🤭🥰