Zezemeze Sslnry77 ben akşamları ekmek yemiyorum, yoğurt meyve falan yiyorum ama kahvaltıyı sıkı yapıyorum. Onun dışında hiç özel bir şey yapmıyorum canım, akşam dikkat etmek fark ettiriyor baya.
Sslnry77 Zezemeze bende öyle ekmek sadece sabahları var bende de🤭 bol bol da su. Ama tabi arada hamurişi kaçamaklarım olmuyor değil. Amaaan sağlıkla gelsinlerde gerisi halledilir🌸🙏🏻
Ysssm Ummuhumeyra zayıf insanlar daha kolay kilo alır diyorlar aslında sıkma canını sende 😃 benim kilom varken kilo alınca abes durdu yani
Muge0609 Ummuhumeyra Bence Rekor Bende Ben daha 10 haftalığım 2.5 kilo Almışım Bulantım Oldukça Yiyorum Doktorum Çok Kilo alırsın Dedi Ama Olsun Alıyım azimliyim ben Dha öncrde 18 Kiloya kadar Vermişliğim Var Takmıyorum 😂
nezyy hamilelikte bir çok konu gibi kilo da çok değişken bir durum, o nedenle başkaları ile kıyaslamaya çalışmayın, söyleyebileceğim tek şey sağlıklı olmaya çalışın, hem kendiniz için hem bebeğiniz için. gebelikte daha önce olmayan, şeker vs olabiliyor.
Deletedmom327 Ysssm canım bende 16. Haftaya kadar toplamda 6 kilo aldım doktorum karbonhidratı azaltmamı söyledi
Lvnya ozgens al benden de o kadar sanırım yatak istirahtm oldugu için hareketsz kaldıkça kiloya dönüştü yediklerim ki ben bide o kadar zor kilo alırdım bundan 5 sene önceye kadar kilo almak için uğraşıyordum hep🤷🏻♀️
Sonhat 33+1 rim 13 kilo aldim 56 yla kaldim suan 67 belkide 68 bayağı kilo almisim Ozamn dahada devam ediyorum
Umer Ysssm canım haftamız aynı bende 4 kilo aldım diyordum kendi kendime soranlara falan bugun saglık ocagına gidip ilaç yazdırdım kan ilacımı sonra tartılayım dedim 2 kilo almısım ebeye soruyorum tartı doğru mu diye 😄 sasırdım cunku 60 kilo geldım 58le hamile kalmıştım gerçi aç karna gittim ama eczanelerde 62.5 falan cıkıyodum hep saglık ocagında 60.1 cıktım bu sabah gerçi bebeklerimiz iyi olsun da kilo verilir
saree Ysssm Ben toplamda 20 kilo aldım suan bebeğim 1 aylık ve ben 12 kilo verdim. Zayıf hamile kalmıstım, 45 kilo idim hamile kaldıgımda bunuda belirteyim
Elif_sahra60 Ysssm kilo ne kadar kontrol altında tutmaya çalışsakta bence biraz da bünyeyle alakalı canım ben 34 haftalık oldum bugün 10 kilo aldım bakalım daha zamanımız var😊
Haticemre21 CansuDRY kıskanilcak birsey yok hanfendi kaldiki hic uzerime almıyorum bile ben 40 kilo ile hamile kalan bir insanim cok şükür ki aldgm kilo da hic bir yerden belli degl bunu her insan söyler ki internetlerde bile yazar kilo dağılımı olarak sizler 6 kilo 8 kilodan bahsediyorsunuz hiç almayan insanlar var sizce de tuhaf deglmi 1 kilo ile doğuma girmek. Ki. Byle yapabilen varsa helal olsun diye de yorum yapmışım okursanız 🤗👍
CansuDRY Haticemre21 Birincisi lafım size değildi, ikincisi ilk hamileliğimde 17 kilo aldığımı, şimdi ikinci hamileliğim olduğunu ve 6 kilo aldığımı da ilk yorumumda yazmıştım. Yani kilo almayı da almamayı da bizzat tecrübe ettim. İnanmayan inanmasın. Üçüncüsü evet 1 kilo alarak doğuma gidilir. Kardeşim 9 ay kustuğu için 70'le hamile kalıp 61'le doğuma girdi. Hamilelik standart bir süreç değildir. Her şeyde olduğu gibi bunda da bireysel farklılıklar vardır. Bunun kabul edilmeyişi bana çok ilginç ve saçma geldi.