Ysssm çok fazla kilo alanlar genelde buraya yazmıyor. Yazan tek tük. Hep az kilo alan hatta kilo verdim diyenler övünerek yazıyor. Biz çok kilo almış olanların da morali bozuluyor. Herkesin bünyesi farklı dikkat etmek lazım tabi ki. Ama az kilo alanlarda çok sağlıklı Bi durumda sayılmaz. 30.haftada 4 kilo nasıl oluyor mesela aklım almıyor ya