Haticemre21 Serumluk, hastanelik bir durumum olmadı ama çıkarmak çok kötü, arkadaşınız adına üzüldüm, inşallah en kısa zamanda azalır ya da biter bu durumumuz. Psikolojik olarak kendimi rahatlatmaya çalıştım dün ilk defa koyvermedim kendimi, çıkarmadım yani. Mide bulantısı için ilaçlar varmış kullan diyenler oldu bu arada ki ben vitamin, proteini bile doğalından alma taraftarıyım alamıyorsam da içeriği temiz şeyler kullanmak için araştırıyorum şimdiden.