Hatice_mustafa NeslisahGamze Canım beslenmene dikkat et . Ben 26 haftalığim bugün kontrolüm vardı 26 haftalık bebek 800 gram . Muz, ceviz, kuru üzüm,pekmez, meyve,bol bol vitamin al yediklerine de dikkat et biraz .Korkma kilo alır daha .Geçmiş olsun .
gulkara NeslisahGamze benim birkaç haftadır böyle canım. Çok Dr. a gittim. En son gittiğim perinatolog bölgenin en iyilerinden. Tabiki beslenmeme dikkat edeceğim ama bir damar eksik olduğu için normal şekilde beslenemiyor yani alması gerekenleri tam alamıyor. 2 haftam kaldı doğuma inşallah sağlıkla doğar tek dileğim o 🙏
Sefo76 gulkaramerhaba dogum yaptinizmi benimde tek ven tek arter cikti 21 haftaligim ve bu durumu arastiriyorum sizin yaziniza denk geldim
Sinif177 gulkara ciğer geliştirici vuruldun değil mi? Rabbim ol dedikten sonra olur. İnşallah doktorlar yanılır ve bebeğin 2500 üstü doğar.
gulkara Sinif177 evet canım vuruldum 33 te. Ya aslında 2500 doğması falan değil benim istediğim şu an sağlıkla doğsun da. Tek arter tel ven durumunda başka sıkıntılar olabiliyor inşallah yoktur 🤲
Sinif177 gulkara sen de sıkı takip altındasın değil mi canım. Kaç hafta oldun şimdi. Ankara da çok iyi doktorların denetimindesin inşallah sorunsuz doğumun olur. Bulunduğum yer hem imkanlar yetersiz hem de aileden uzak 😐
Yaprakserkann NeslisahGamze cnm ultrasyonla alakalıdır başka bır doktora daha muayne ol ıstersen ımkansız okadar cıkması olcumunde sıkıntı vardır aynı sey benımde başıma gelmıstı bebeğın pozısyonundan dolayı yanlış ölcmustu kılosunu
Ozcifci Aysun1274 benimde 21 haftalik 21 cm 350 gr dedi boyu çok fazla kafamı karıştırdı sanki kısa gibi geldi
Aysun1274 Ozcifci yarın doktora gidicem kafama takıldı şimdi kilosu falan doktor geçen ay öndesin demişti kilosu için
Alya2101 Dilekklc27 kız bu hurma hangi hurma nenelerimizin dedelerimizin hacdan getirdikleri siyah küçük hurmalar mı yoksa marketlerde domates şeklindeki kırmızı hurmalardanmı anlamadım hankisi 😄🤔🤪🤷♀️👀
Babykz_ Ask_H Canım bence sen doktorunu değiştir.Ben 19 haftalıkken bebegim 270 gramdı ve haftasıyla uyumluydu bebek 27.haftalarda zaten 1 kiloya ulaşıyo.Fazla kilolu oluncada normal yapamazsın hadi sezeryana diyolar.Bazi doktorlar cidden kasaptan diploma almış sanki.
Ask_H Babykz_ yani şakA gibi anlamdım gitti fazla kilolu olunca sağlıklı anlamına gelmiyor ki... Sağlıklı olsun haftasına uysun önemli olan da bu zaten 😉
gulkara Sinif177 35+6 dayım. Ben perinatolog için Ankara’ya gittim öneri üzerine Özgür Derene gittim. Bolu’da görev yapıyoruz eşimle. Maalesef burada da imkanlar çok kısıtlı. Hatta bu tek arteri Bolu’da değil Düzce’de gittiğim Dr. farketmişti ama ayrıntılıyı gösterince 3 damar varmış biz görememişiz demişti. Ayrıntılıda 3 damar gözüküyor zaten olması gereken 3 bende 2 damar var şu an. Perinatolog biri sonradan kapanmış dedi. Benim geriden gelmesi damarlardan dolayıymış
Sinif177 gulkara hemen hemen yakınız birbirimizle. Kübra hoca da bizimle aynı haftada benzer sorunları yaşıyor. İnşallah sağ salim kavuşuruz hepimiz
gulkara Sinif177 inşallah canım sende öğretmensin galiba. Bende öğretmenim 37 ye kadar çalışacaktım 32 de ayrıldım. Şimdi beklemedeyim en fazla 2 haftaya doğum olur benim. Haberleşelim yine birbirimizi haberdar edelim 😊
Sinif177 gulkara aynen canım ben de öğretmenim. Ben de 35 te ayrıldım. 32 de gittim hiç sıkıntı yoktu. Sonra bizim cumartesi günleri telafi eğitimleri oldu barış pınarı harekatından dolayı. Çok yoruldum. 1 gün yetmiyordu. 3 hafta sonra gittim bebek çok az kilo almış. Keşke 32 de ayrılsaydım dedim.
Sinif177 gulkara araştırma hastanesinde ki doktor normal doğum yapabilirsin aksine zayıf bebekleri bekletebildiğimiz kadar bekletiriz dedi. Kilosu 2300-2400 dedi. Bakalım ultrason farkı da olabilir. Kendi doktorum ne diyecek bakalım
Muge0609 NeslisahGamze Postta Cevabını Arıyordum Çok Sevindim Yanlış Ölçüm Yapmış Demekki O 1 Kiloyu Görmemiş 😂Hayırlısıyla Kucağına Alırsın İnşallah
NeslisahGamze Muge0609 canımm çok teşekkür ederim🙏🏻 Evet yanlış ölçüm boşu boşuna haftasonu zehir edilen ben, doktorumu ve hastanemi değiştirdim. Son aylar zaten stress sıkıntı hat safhada