NeslisahGamze yaşamış biri olaraktan hemen hastaneye git canım . Ben 27+4 de hastaneye yattım o zaman da 700 gramdı . 28+4 de doğum yaptım sezeryan ile almak zorunda kaldılar yine 700 gram . Halbuki 28 haftada olan bir bebek 1 kilonun üzerinde doğması gerekmiş . Bebek de gelişim geriligi tespit edildi tansiyondan . Kiminin idrar yolu enfeksiyonu v.s sebepler . Ceviz ve muz ve nesguik tüketmeye rağmen bebek hiç beslenememis beslenmesi 25. Haftada kalmış benim. Mutlaka doktora ve başka doktorlara git