Canım bende cuma günü kontrolüm vardı cuma gününe kadar bebeğim hep önde gidiyordu boyu kilosu.... 19 haftalık 300 gr 21 cm boyu 2 hafta önceydi kontrolümüzde o zamandan bu zamana büyümüş de bebek doktor bebeğe kilo aldırmamız lazım dedi 23 haftada kontrolümüz var 1 kilo olması lazımmış bebeğin interneti karıştırıdım doktorların videolarını izledim bebek 27 haftada anca 1 kiloya ulaşırmış yani 1 ay bizim kontroldrn bir ay sonrası anca1” 1 kilo olurmş.... Önce 19 haftalığa uygun dedi bebek sonra durdu biraz daha kilo aldırmalıyz muzlu süt ve bol bol havuç suyu iç dedi... Birde bebek büzülmüş dedi ne demekse o bebek kıpır kıpırdı yüzünü zor gördük düz yattı bir ara büzülmüş ne demekse canım sıkıldı bir sürü, doktorları bazen anlmak çok zor siz en iyisi ultrasonu daha iyi bir doktora görünün boş yere üzülmeyin canım... Bende detaylı ultrason gireceğm bakalım o doktor ne dicek...