ilknurmom SedaveSusam benimdeee insallah melis ada olacak canım adaş minnoşlarımız 33 haftalık hamileyim
Anka386 medine_altntss22 kelime kökeni olarak da ecr den türediğini kuranda ecr etmek yani azap çekmek olarak geçtiğini bir hocadan duymuştum sadece söylemek istedim
medine_altntss22 Anka386 ecr Arapça da sevap anlamını taşıyomuş internette öle yazıyo ama teşekkürler yinede
Esrayldz 19 haftalık gebelik bebeğim ipek olacak nasipse☺️sadece esra benim ismim sare eklesem mi diye çok kararsızım ismine fikirlerinizi alabilirm🌸
Rumis Esrayldz Ben İpek Sare ismini çok beğeniyorum .Eşim de zeynepci bence İpek koyucaksan tek koyma derim Sare çok yakışıyor yanına 😍
Aysgl_trl_trn 23 haftalık oldum bende. Aklımda daha net Bi isim yok🙈 melike sena kulağıma hoş geliyor. Kuranda geçiyor anlamı da hoş. Aybüke sena da güzel 😎😒 kararsızım
Busraaaaaxxx Pinky_ ben Asel Duru düşünüyorum Asel cennetteki bal ırmağı demek sizce nasıl🤗 isim bulmak cidden çok zor sanki hiç bir isim bebegimize layık değilmiş gibi
Esrayldz Rumis Bende hep zeynep koymak istemiştim annem vazgeçirdi zeynep isminden yana bir darbeleri olduğu için😄 İpek sade geliyor biraz kendi ismimede uyumlu olduğu için koyarsam sare koyarım zaten bakalım daha zaman var☺️
Eun123 Zümra nasıl isim sizce kızlar. 28 haftalık olduk hala bulamıyoruz birşey. Hem söylenişi güzel olsun istiyoruz hem dinen de uygun modern birşey olsun istiyoruz 🤔
Filiz_38 Eun123 benim kızımın adı Zümra Melek 4 yaşında ve çok mutluyuz isminden uyumlu da. 2. Gebeliğim şuan 30 haftalığız Simay İkra düşünüyoruz . Simay kesin de bakalım 🤔
Eun123 Kız ve erkek isimleri olan postları sabitleseler keşke de herkese öneri olmuş olsa ne güzel olur 😊