ZZeynep3 Deletedmom099 bizde de öyle oldu valla😄 çok güzel bi isim, sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🙏
gamzelimgamze Pinky_ Ben de daha karar veremedim ama joker olarak bu ismi bende çok seviyorum.Çok kimsede duyulmamış olması da ayrı gzel.👍
01merve14 Syma95 alın bendende o kadar o isimleri hiç sevmiyorum mina mia falan var birde sevmiyori ben zeynep koyucam Allah izin verirse 💜
Ipek86 Pinky_ bizde 22+3 olduk, tam olarak kiz oldugunu zaten 6.12. ögrendik.. Bașdan beri Mina diyorum öylede olucak insallah 🙏🏻
Anka386 medine_altntss22 kelime kökeni olarak da ecr den türediğini kuranda ecr etmek yani azap çekmek olarak geçtiğini bir hocadan duymuştum sadece söylemek istedim
Cigdemre Ztbr bende 15 haftalık hamiöeyim daha bilmiyorum cinsiyetini ama kız olursa inci tanem koyacağım