Cigdemre Ztbr bende 15 haftalık hamiöeyim daha bilmiyorum cinsiyetini ama kız olursa inci tanem koyacağım
Ztbr Cigdemre Allah gönlünüze göre versin inşallah 😍 kızımın adı inci 15 aylık ve bigunden bigune zorluk çıkartmadı şimdiye kadar çok güzel bı bebeklik geçirdi insalah sizinki de öyle olur💞
Minikmucizemyolda Cigdemre bende simdilerde inci tanem ismini cok begenmeye basladim aslinda biz adalina koymayi dusunuyorduk simdi cinsiyetini kesin ogrenince insan kararsiz kaliyor bir turlu isim yakistiramiyorum :)
Cigdemre Ztbr inşallah canım öğrenseydik hayırlısıyla cinsiyetini 🤲🏻 Rabbim sağlıkla gelmeyi nasip eylesin
Cigdemre Minikmucizemyolda ben çok beğeniyorum inci ismini cinsiyetini öğrenmek kaldı tabi sağlıkla kucağımıza alırız inş
Filiz_38 Eun123 benim kızımın adı Zümra Melek 4 yaşında ve çok mutluyuz isminden uyumlu da. 2. Gebeliğim şuan 30 haftalığız Simay İkra düşünüyoruz . Simay kesin de bakalım 🤔
gamzelimgamze Pinky_ Ben de daha karar veremedim ama joker olarak bu ismi bende çok seviyorum.Çok kimsede duyulmamış olması da ayrı gzel.👍
ilknurmom aysegul88 ada olabilir digeri de canim hem unisex bi isimi 🤗 benim de kizimin ismi insallah melis ada olacak
ilknurmom SedaveSusam benimdeee insallah melis ada olacak canım adaş minnoşlarımız 33 haftalık hamileyim