begumrt oncelikle gecmis olsun rabbim sifa versin insallah.bende çarşamba günü kontrole gittiğimde nst de sancim cıktı, günü birlik yatış verdiler bi gece kaldım.serum , ciğer geliştirici igne yaptılar sabaha kadar nst ye koydular.sabah da detayli ultrasondan bakıp bi sorun olmayınca taburcu ettiler. doktorum bol bol dinlen , gerekli olmadıkça da yürüme az sabret zaten az kalmis günününse doğur dedi(35 haftaliktim).acilmam yok çok şükür ama sancim ara ara var.sana tavsiyem gerekli olmadıkça yerinde kalkma sürekli dinlen.allahin izniyle bi avaz da kurtulursun🤲🤲