Arin42 aynı haftada aynı sorunları ve aynı süreci yaşamışız benim 35 de nst de sancım çıktı doktor bir gece yatış verdi serum ciğer geliştirici iğne hap tedavisi derken doktor baya korkuttu beni ya bu hafta doğsa direk kuvez kaçış yok hiç bir yoğum bakım kuvez anne karnını tutmaz iki hafta daha sabret sonra doğur dogura biliyor isen dedi şimdi 39 hafta olduk ne gelen ne giden var sancı bile çok çok az ama haftaya suni sancı ile başlatacak gibi geliyor bebek kilo alıyor normal doğum zor olur diye hayırlısı sağlıcakla gelsinler de inş 😘