Busraaras Smile doktordan raporu alıp eğer şirket muhasebesi varsa ona veriliyor ben ev hizmetlisi olduğum için muhasebe yok patronuma vericem o götürcek bildiricek muhtemelen imzası gerekicek.. birde hani 4 ayın sonunda yani 16 haftanın sonunda toplu veriliyor ya mağdur olmamak için ay ay alabilmek için doktordan ay ay olarak raporunuzu alıyorsunuz doktorunuzda sisteme bu şekilde giriyor ve her ay olarak muhasebeye bildirdiğinizde ay ay rapor paranızı alabiliyorsunuz
Smile Busraaras canım şimdi son kısmı tam anlayamadım ben önümüzde ki 4 aylık süreç içerisinde her ay doktordan rapor alıp muhasebeye mi vermem gerekiyor ? 32. Haftada aldığım tek rapor yetmiyor mu ?
Sltnbl Nurayy28 20+5 olduk ve tek tek gün sayıyorum izin içinn işveren sıkıntılı olunca hiç çekilmiyor maleseff😭
Aysenurtsr Ben de ogretmenim. 17 haftaligim, hazirana kadar calisicam 7. Ayim da zaten karneleri dagitip ayrilmis olucam okuldan. Ayakta durmak beni zorluyor, birde cocuklar kosarken carpicak diye korkmakla geciriyorum gunlerimi 🙂
Nurayy28 Aysenurtsr istemsiz insan tedirgin olur masallah simdiki cocuklar bol enerjik 😊az kalmis sizinde hayırlısıyla kucağıniza alirsiniz insallah 💕
Busraaras Smile o zaman önce şöyle sorayım hani 32. Haftaya girdiğinde 4 aylık devlet rapor ücreti veriyor ya sen onu toplu mu almak istiyorsun yoksa ay ay olarak mı? Toplu almak istiyorsan yani 4. Ayın sonunda evet 32. Haftanda tek seferlik raporu alıyorsun muhasebeye verip sgkya bildiri yapıyorlar ama dersen ki ben toplu değil her ay almak istiyorum doktora ilk raporu aldığında 4 aya bölünmesini her ay gelip rapor alacağını söylersen doktorundan her ay rapor slıp aldığın gibi her ay muhasebeye bildiriyorsun oda sgkya bu şekilde bildirip her ay paran hesaba yatıyor.
Smile Busraaras canım çok sağol yordum seni ama bilgilendirildiğim çok iyi oldu. Toplu alacağım allah nasip ederse o zaman pazartesi tek rapor alıp vereceğim 🤗 çok çok tşk💕
baharclk Nurayy28 32 haftama kadar bir gün bile ise gitmemezlik yapmadan hastane kontrollerimde bile kontrolden çıkıp ise gittim 😁 ama siz oyle yapmayin tabi hastane kontrolunuzde o gün gitmeyin mesela yada en ufak hastalikta rapor alin. Çünkü diğer türlü de yapsaniz kimseye yaranamiyorsunuz. Ben hamile halimde hasta olmuşken o halde bile geldim bi hafta kendimde değildim millet biyeri agriyor diye gelmedi isi var diye gelmedi. Ama senin yaptığın görülmüyor maalesef.
Nurayy28 Seftali baharclk 12 subatta işe girdim 28 subatta hamile olduğumu ogrendim tekstilde çalışıyorum bi kizarkadasa soyledim beni o idare ediyorum bilen tek tük usta başı falan onlarda mesai olayını bana yapmiyor şimdilik problem yok ilerleyen zamanda ne olur bilemem hayırlısı artik💕😙
sedaskan 21.haftamiza geldik cok sukur hic bir sikinti, dusuk ihtimali yasamadik. Arkadaslarim raporlarla gebeliklerini gecirirken ben hep calisiyorum cok sukur isim de rahat😊 Bundan sonrasi da boyle gider insallah , herkese guzel hamilelikler nasip olsun 🙏
Seftali @Nurayy28 Gebelik dışında kronik rahatsızlıklarım da olduğu için rapor alma biz seni idare edeceğiz dediler sağolsunlar 😊 ve 23 haftalik olduk idare ediyorlarda rahatsızlandığım günlerde. Doktorum yeter çalıştın hadi artık evine diyene kadar da devam edeceğim bu şekilde büyük ihtimalle 🙂
baharclk Nurayy28 sninki çok erken olms işveren biraz killik yapabilir 😊 ama sen isini yaptgin surece hic bsy yapamaz