İlk 3 ayım Benimde çok zor geçti mide bulantısı halsizlik uyku ama çok şükür 3 Aydan sonra düzeldim şimdi 27 haftalık olduk sırt ağrıları başladı bacak kramplarım var migren hastasıyım tutunca rapor alıyorum ben bütün gün uyuyorum çok zor atlatıyorum atakları çok şükür yine allah sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 5 hafta sonra 32. Hafta oluyorum direk izne ayrılacağım ve bir daha dönmeyeceğim 2 3 yıl çocuğuma kendim bakmak istiyorum