33.haftamdayım bankacıyım inş önümzdeki hafta son kez gidicem 34te izne ayrılmayı düşünüyorm ay sonunda tasınıcaz ancak evi toparlar bebişe hazılık yaparım bundan sonra☺Sürekli oturur vaziyette oldugumdan belimde sorun oldu hatta bi kere tutuldu yürüyemedim 3-4gün ama 12.haftamda merdivenlerden düsüp belimi fena vurmustum sanırım yük binince yeni cıktı agrıları.cok şükür geçti Allah daha büyük dert vermesin☺🙏