Zynp01 cnm bende ilk adetim geciktiginde gittim 27 çıkmıştı bana 2 gun sonra tekrar ver dediler gittim tüp bitmişti diğer gün gittim verdim araya hafta sonu girdi sonucu pazartesi aldim 27 den 354 yükselmişti.. yani ins. seninde bebeğin vardır bende yüksek olması lazım diye biliyorum çünkü beta hcg hormonu 2 günde bir yükseliyor muş hamilelik varsa