Zynp01 benim ilk değerim 7,86 idi 2 gün sonra 40 küsüre yükseldi doktorum 1 hafta sonrası için çağırmıştı ama tabi ben bekleyemedim 4 gün sonra hastanede takip amaçlı tekrar kan verdim 400 lerdeydi sonra sağlık ocağına gittim gebelik kaydı açalım diyip sorular vs soruyordu değerlerimi sorunca aa değerin düşük şuan açmayalım kaydı diyip ekranı kapattı bende nedenini sordum dış gebelik olabilir yeterince yükselmemiş dedi ebe hanım! Kan aldı ama o gün moralim çok bozuktu Stres yaptım sonuçlarda ertesi gün çıkacaktı Ve o akşam sancılandım muhtemelen strestendi şuan çok şükür 10. Hafta bitmek üzere🙏🏻 O yüzden Söylenenlerle stres yapma kendine lütfen🙏🏻 Benim yakın bi arkaşımla aramızda 3 hafta var onunda ilk değeri 500 e yakındı 2 gün sonra kan verdiğinde 2 katının altındaydı 100 küsür sayı fark vardı Hesaplarımıza göre ama çok şükür oda şuan 13. Haftalarının içinde küçük sayıları düşünme 🙏🏻🙏🏻 İnşallah sürecin çok güzel ilerler🙏🏻❣️ Uzun oldu biraz kusura bakma🙈