Zynp01 üzülme sakın ben ilk gittiğimde 22,48di 2 gün sonra 22,58 çıktı gittiğşm doktor kimyasaldır dedi bende umursamadım zaten adet olcam dedim. 1 hafta sonra sol kasığım batmaya başladı başka dr a gittim kan değerim 1788 cıktı ve keseyi gördü geç döllenme dedi. Benim değerim sizinki kadar bile artmamıştı ve geç döllenme olduğu için ben çok başında yakalamıştım. 1 hafta kan vermeyin 1 hafta sonra gidin hem kan verin hem kontrol olun.