Yumos11 Genelde 30 dan sonra yatabildiğiniz kadar sola yatın diyorlar ama ben doktoruma sordum sağ tarafada yatabilirsin sorun yok dedi. Yani bi süre sonra bacakların omuzun kolun eklemlerin ağrıyor resmen sürekli aynı yere yatınca mecbur sağa dönüyorum. Sağ yatmak riskli değil yüz üstü ve sırt üstü tehlikeli oluyor .☺️