Mervazz Kubra67 ben 5 aya girene kadar yuz ustu yattim gobek cikmamisti sonra rahatsiz etmeye baslayica soka dondum bence tadini cikar smdiden
Nursen60 Kubra67 5. Aya kadar istediğim gbi yatıyordum karnın çıkana kadar bişey olmaz:) hele ilk 4 ay karnın çıkmıyor ble
Arzumm_35 Sola yatmak herzaman iyidir ve öyle önerilir sebebide bebege daha cok oksijen gitmesidir, esinize tembih sein sizin baska türlü yattiginizi görüncce sizi soka dönmeniz konusu da uyarsin bu heryerde bu sekilde söylüyor uzmanlar
Halimeciftci Kubra67 o haftalarda hiç bi sıkıntı yok bence yatin yatabildiginiz kadar😂 20 haftalik olduk biz sıkıyosa yatalım bebek içerden tepiklerr😂😂
Arzumm_35 Karin cikmasiyla alakasi yok yani onu demek istedim bebege kan akisi ve oksijen icin sola Yarin mutlaka deniliyor valla siz bilirisniz
Halimeciftci Kuzum 6 haftalıkken çıkması imkansız kilo almışsın oyuzdendir çünkü 6 haftalıkken daha tohum kadar etki etmez vucuduna
Kubra67 Halimeciftci normalde 20 yasima kadar hic gobegimin cikdini gormedim 65 kilodayken bile basenlerim vardi bu sefer gobekde cikinca sasirdim ben
Kubra67 Eylulece 6 haftaya girene kadar bende oyleydim gece filan kalkip yemek yerdim ama bu hafta hep istifar etmekle gecdi agzima dogru duzgun lokma koyamdm