Bebeklerim- gelmedi. Sabah visite başka doktor çıktı. Daha burdasın sen dedi. Ben sabahtan beri deli gibi ağlıyorum psikolojim darmadağın oldu. Odam o kadar havasızdı ki klima açmak zorunda kalıyordum birde üstüne hasta oldum. Öksürük hapşırma burnum tıkalı nefes alamıyorum 😔 sonra asistandan rica ettik odam değişsin diye (odam çok havasız pencere falan yok içeri yemek kokuları falan giriyor zaten beni bitiren oda oldu) asistan da belki yukarı servise alırız dedi (doğumhanede kalıyorum acil bişey olursa diye) sonra sanırım benim doktora sordular, ona danışmadan birşey yapamıyorlar. Beni yine doğumhanede penceresi olan bi odaya aldılar (buralarda nst cihazları var benim de haftam 28 olduğu için nstye bağlanmadığım için almıyorlardı) şimdi çok şükür diyorum rabbime biraz düzeldim. Allahım sana şükürler olsun pencere açıp hava almanın nimet olduğunu bilmezdim daha önce. Servise bile çıkarmadıklarına göre ben daha burdayım sanırım. Ama artık kalırım hiç sorun değil yavrularımın haftası ilerlesin. Bugün onları çok üzdüm vicdanım sızlıyor deli gibi kurban olurum onlara ben allahım evlatlarımızı bize bağışlasın 🙏🏻