Bebeklerim- Pazartesi günü 1 cm açıklık, 18mm servikal uzunluk ölçülmüştü. Dün tekrar bakıldı hala aynı. Çok şükür ilerleme yok. Forumdakiler servikal uzayabilir geri diyorlar ama dün doktor bana uzamaz kısalır dedi. Yattığımda 27/1 dik. Şimdi 28/0 ız. Dünkü doktor kendi doktorumun beni çıkarmayabileceğini, ikiz olduğum için risk almak istemeyebileceğini söyledi. Bazı hastaları 3-4 cm açıklıkla dışardan takip ediyoruz dedi. Ama ben çıkamıyorum. Çıksam bana çok iyi gelecek Emin’im ama göze alamıyorum bebeklerimle burda daha güvendeyim ama içim kapkaranlık şu odalar şu atmosfer beni yedi bitirdi