Salihsaliha hiç korkma canım ben ilk gittigimde hüngür hüngür aglayarah gittim dogum yapıcam diye gittim serklaj yaparlar diye bi umudum vardı hem haftam biraz ilerdeydi hemde enfeksiyonum oldugu icin kesinlikle yapılamazdı ilk ay sürekli yattım elimden geldiginde hep yattım lavaboya ve yemek icin kalktım sonraki ay yavas yavas ne biyiliyim mutfakta esim makineyi bosaltıyosa bende yerlestiriyodum ufak tefek yardımlar yapıyodum halada öyle cok sükür 32 haftalık olduk artık sen avantajlısın serklaj olabilmissin hiç moralinide bozma doktorlar hep en olumsuzu söylerler cünkü basımıza bişey gelse sorumlu onu tutcagımızı düsünürler sende yat sakın kalkma biliyorum yatmakta cok zor cok sıkıcı gelicek ama kendine bi aktivite bul ne biliyim kitap oku evdeysen eger film izle sen hiç bi yere gitme en azından 27. Haftayı görene kadar ki görüceksin Allahın izniyle