Bottesini Ozum29 Ozum29 benimki 780 gr 100 gr eksik almış dedi ama vermediği sürece ne kadar alıp aldığı çok önemli değil azar azar artsa endişe edilmemeliymiş.
Haticemre21 Hilaluur01 bizde 28+2 olduk benmde bel ağrılarım başladı artık.baska bir sıkıntım yok cok şükür arada mide yanmam hariç 🤗
Hilal01 Bizde 24 haftalik olduk ama bel agrisi bende feci var bel fıtığı var bacağıma atıyor beni mahfediyor kortizon kullandığım için çok sisitim ve ağırlık oldukça daha kötü oluyorum
Deletedmom270 Bende 26-27 haftalik hamileyim dişimi yaptırmıştım doktor onayiyla 24.haftada ama maalesef tam yapamamislar boşluk var ve ağrıyor doktorum yurtdisina ciktigi icin gidemedim hemen,pazartesi gitcem ama ikinci kez sizce yaptirmali miyim? Doktorlar zararwiz bu haftalarda 28.haftaya kadar yaptırabilirsiniz diyor ama bazilari yaptimayin asiri acilse anca yapilir diyor iste ben tereddüt ediyorum 90 gun daha mi ceksem yaptırsam mi ?aranizda diş yaptiran var mi
Edaebrar Deletedmom270 ben 25+5 günlük tü dişim ilk ay kırıldı sureklı agrıyor Du en son dedım dayanılcak gıbı degil hani sonra rapor verdi doktorum diş doktoru da cok onemlı ama hemen gittim işte dolgu yapıldı cok sukur agrı sızı kalmadı ama siz yine de Bı gosterın 90 gün nasıl dayanıcaksınız
Edaebrar Hatice01177 ben doktorumdan rapor kagıdı alıp dişimi dolgu yaptırdım 25 haftalık oldugu ıcın yapılıyormuş kanal tedaviye izin verildi yanı diş agrısı kadar kötü bişi yok Allah yardımcın olsun
Pamukgelim Kızlar merhaba, mart anneleri diye vatsap grubu kursak olur mu? İlk gebeliğim, heyecan da tecrübesizlik de çok oluyor malum... Birbirimizi bilgilendiririz, alışverişlerimizi paylaşırız, doğumlarımızda dualaşırız... Ne dersiniz♥️
mnkfasulye 29+2yiz bel ağrıları dayanılmaz olmaya başladı maalesef 😔 geceleri sürekli uyanıyorum derin uykuya hasret kaldım valla
Lvnya Kızlar benım doktorum sürekli yatıcaksın dedi kanamam oldu biraz diye... gerçekten hiç mi kalkmıcaz ? Böyle olan var mı sizde
Dilankenger Lvnya sadece tuvalet ve duş için kalkacaksın canım . doktorun yatacaksın demiş . biz şimdi yok sen yatma desek yatmayacak mısın
Lvnya Dilankenger mutlaka birşey için kalkılıo çünkü akşam yemeğini eşim yapsa da gündüz mecbur acıkıyorum birşeyler yapmaya kalkıyorum😓
Annece Hiranurhilal çatı agrisi nasıl oluyor tarif edebilir misin ya bende de var bi Ağrı ama çözemiyorum
Annece Hiranurhilal ben serklajliyim hep yatıyorum kalkınca alt kısımda Ağrı oluyor ama yatmaktan diye düşünüyorum