Annece Hiranurhilal ben serklajliyim hep yatıyorum kalkınca alt kısımda Ağrı oluyor ama yatmaktan diye düşünüyorum
Ozlembln Annece bende serklajlıyım, hiç yatmıyorum desem yeridir ama raporluyum hep ev içinde hareket halindeyim
Hilaluur01 Okyanus54 valla hepimiz aynıyız herhalde canim şimdi 28+5 olduk akşamları yoruluyorum falan herhalde sırt üstü yatınca kalkamiyorum
papatyam95 27 hafta azıcık ayakta dursam temizlik yapsam o gün pert oluyorum kasıklarım özellikle sağ kalçam belim çok şiddetli agrıyor yan yanmaktan çok yoruldum göbek belimi cekşyor sanki 😑
Annece Ozlembln erken fark edilip yapıldığı icin doktorun yatmanı istememiştir dikkat et demiştir belki de ben 22. Haftam da oldum o yüzden bana kalkmak yasak 😔
Ozlembln Annece evet sizin kısalma ve açılma olmuş, benimki önlem amaçlı atıldı.yinede doktorum istirahat etmemi istiyor ama
cansucansusu haftadayım , çok şükür sorunsuz bir hamilelik geçirdim bulantı vs olmadı. reflü içinde kızıma aldığım reflü yatağını kendi yatağıma koydum kafam yukarda uyuduğum için gece problem olmuyor , yatmadan öncede süt içiyorum , yağlı yemediğim sürece pek reflüm olmadı açıkcası , henüz ağrı vs pek yok lakin çalıştığım iş masa başı olduğu için oturmaktan kuyruk sokumum ağrıyor birçok zaman :)