Hilaluur01 Senyorita valla benimde aynı karın ağrısıyla uyaniyorum hep keske uyuyabilsem ama olmuyor doğumdan sonra hiç uyuyamicaz çünkü 😊
Hilaluur01 pyymamm bende 28+3 Dün gittim 1259 gramdı bakalim hayırlısı sağlıklı olsunlarda kilo alırlar doğunca 😊
Bottesini Ozum29 Ozum29 benimki 780 gr 100 gr eksik almış dedi ama vermediği sürece ne kadar alıp aldığı çok önemli değil azar azar artsa endişe edilmemeliymiş.
Busra_2308 Hilaluur01 ben de 26+1 im ve ellerim ve ayaklarım şişiyor ödem sanırım. Acaba benim gibi olan var mı yoksa ödem için erken mi ? 😐
ggizemmm Benimde 25+0 hareketleri aşağıda hissediyorum vajina kısmında bazen öyle olunca cisim geliyo hemen 😊 değişik bisey bazen yukarda hissediyorum.her yerde geziyo galiba 😊 Onun dışında sirt agrım çok oluyo özellikle akşamları
Burcu2626 ggizemmm benim de oyle oglum olcak nasip olursa 25. Haftamdayim hep asagilarda hissediyorum vurdugu zaman benimde oyle çisim geliyo bazen gobegim de hissediyorum
Hilal_celik54 Hilaluur01 benim sezaryen olduğu için doktoruma bağlı bi haftada önden gidiyoruz zaten suyu fazla demişti doktor bakalım hayırlısı olsun inşallah inşallah bi sorun olmazsa 8 mart ama bellide olmaz şubat sonunuda bulabilir yane
Okyanus54 28 +1 deyiz bizde oglusumla .benimde sırt üstü yatınca belim acayip batıyor zor kalkıyorum ne saga ne sola zor donuyorum bide kramp giriyor gece uyurken fln
Hilaluur01 Okyanus54 valla hepimiz aynıyız herhalde canim şimdi 28+5 olduk akşamları yoruluyorum falan herhalde sırt üstü yatınca kalkamiyorum
Busra_2308 Okyanus54 evet o şekilde bakıldığını biliyorum ama haftama göre erken mi yoksa benim gibi olan var mi merak ediyorum
Nur-11 28+2 yim bel ağrım çok kabızlıgım cabası geceleri mideme Ağrı giriyor ellerim şişmeye başladı ve agrıyor 2 Gündür ne hikmetse mide bulantım da var zaman geçse de hemen doğursam rahatlıcam gibi hissediyorum 🤷♀️
Edaebrar Hatice01177 ben doktorumdan rapor kagıdı alıp dişimi dolgu yaptırdım 25 haftalık oldugu ıcın yapılıyormuş kanal tedaviye izin verildi yanı diş agrısı kadar kötü bişi yok Allah yardımcın olsun